Andi 2013 .06.29

Andi2013.alphut.net - Danilo Tič: Kamniti gozd 2 | Ob polni luni na Chopicalqui | Kamniti gozd v Corilleri Negri | Chopicalqui 6354

Kamniti gozd 2

Objavil Danilo Tič 28. Jun 2013
Včeraj smo znova obiskali kamniti gozd Hatun Machay. Imeli smo več časa in si ogledali razsežnost tega področja. Kot bi stopili v sceno filmov Gospodar prstanov. Domišljija ti ne da miru, ko se srečaš s arheloškimi ostanki. Spraševal sem se, ali so tu bili veliki rudniki zlata v času razcveta inkovske civilizacije.
Preplezali smo nekaj izjemno lepih smeri raznih težavnosti.
Naš šofer pa je v postojanki malo preveč pogledal v kozarec, zato smo morali ves čas povratne vožnje v Huaraz paziti, da ne bi zaspal.

Ob polni luni na Chopicalqui

Objavil Danilo Tič 26. Jun 2013
Pred dvema dnevoma smo se odpravili na Chopicalqui. Vremenska napoved je bila ugodna. Noči pa je razsvetljevala polna luna. Pa se je naša pot proti tej gori zakomplicirala že pri prevozu. Taksist je zamudil in prišel z prastaro Toyoto, s katero ne sem prevažati tujcev v Peruju. Malo pred mestecem Yungay nas je ustavila policija. Debelo uro smo čakali na dogovor, za katerega smo prispevali 100 solov (30 evrov). Vse se je zavleklo do te mere, da v dolini Llanganuco ni bilo več nobenega nosača, ki nam bi pomagal odnesti šotore in težjo opremo na mesto tabora 1 na Chopicalquiju. Sami smo so natovorili 15 kg nahrbtnike in prispeli v t1, ko se je mračilo. Poležali smo do polnoči in v siju lune odšli preko morene do ledenika. Z Milanom dobro poznava to goro, saj sva se nanjo povzpela 3 krat. Preko labirinta razpok smo se hitro povzpeli do sedla, od koder se vidi proti jugu. Tako smo videli sije luči Huaraza. Odpirali so se prelepi pogledi proti južni steni Huascarana Sur, Huascaranu North, Copi, Ranarapalci in na drugi strani proti Carasoma, Huandoyem, Atesoraju, Chacraraju, Talliraju.
Pozornost na te prelepe poglede je prekinjal močan veter, ki je prinašal strupan maraz. Ta se je zahrbtno zajedal v prste nog in rok. Z masiranjem, gnetenjem in miganjem sem uspel vzdrževati toplino v okončinah. Milan je vztrajno gazil po napihanem snegu. Vse sledi so bile zapihane. Ker smo bili 4 na eni vrvi in sem bil sam zadnji sem se odločil, da zamenjam Milana. Ko zakorakam prve metre v globoki sneg se ustavimo. Robi javi, da ne čuti prstov. Milan in Tevž mu jih masirata. Nič ni boljše. Ura je 5 zjutraj. O 6 vzide sonce.Do vrha imamo le še 2 do 3 ure. Ker Robi ne čuti prstov, se odločimo sestopiti v t1. Tveganje, da dobi omrzline je preveliko.
Kljub temu, da se nismo povzpeli na vrh, pa sta bila hoja in plezanje v sijo skoraj polne lune nepozabno doživetje. Še posebej skrivnostno je bilo rojevanje novega dneva, ki smo mu prisotvovali med sestopom po razbrazdanem ledeniku. Zame je bil ta dogodek poslastica v mojem potovanju skozi čas.

Kamniti gozd v Cordilleri Negri

Objavil Danilo Tič 23. Jun 2013
Včeraj smo odšli raziskovat kamniti gozd, ki leži na višini 4250 m. V tem področju z imenom Hatun Machay so števile opremljene športno plezalne smeri. V bližini je prijetna postojanka in prijazni oskrbniki. Po celodnevnem plezanju smo se prijetno utrujeni vrnili v Huaraz.

Chopicalqui 6354 m

Objavil Danilo Tič 22. Jun 2013
Igorju, Tomiju in Robertu ni uspel vzpon na 6 tisočak Tocllaraju nad Išinko, zaradi slabe vidljivosti. Isti dan, ko se nas je sedmerica povzpela na Pisco, sta se uspela povzpeti na 6354 m visok Chopicalqui Tomi Aurednik in Igor Belovič. Predvčerejšnjim ob 5 uri smo jih čakali na ovinku nad Čebulno pampo. Ker ju do 5:20 ni bilo, smo odšli, saj smo mislili, da bosta prespala v višinskem taboru. Zgrešili smo se za 20 minut. Včeraj sta se vrnila izmučena in vesela!