Swargarohini 2014 - sporočila

blog.Gornik.si: [06.10.] Člani odprave se že vračajo iz baznega tabora proti Delhiju ...

Neuradno: Severne stene Swargarohini-ja se zaradi nevarnosti in slabih razmer niso poskusili preplezati. Uspelo pa se jim je povzpeti na pet (verjetno še neosvojenih) pettisočakov; skalne smeri ocene III do VI+.

06.10.14 07:47: Člani odprave se že vračajo iz baznega tabora proti Delhiju. Matjaž in Rok sta šla naprej, medtem ko ostali trije pridejo za njima.

Matjaž je poslal sporočilo:
“Danes sestopamo iz baze. V naslednjih dneh bomo prispeli nazaj v Delhi. Vse je vredu. Nazadnje nam je nagajalo vreme. Splezali smo nekaj novih vrhov po novih smereh. Glavni cilj Swargarihini 1 je ostal brez poskusa, sosednji Swargarohini pa pri poskusu. Več pa, ko pridemo v Delhi.
Rozdrav vsem, odprava Swargarohini 2014″

Torej, več v naslednjih dneh.
Lep dan, Katja

25.09.14 08:00: Gospod Chauhan iz agencije Shikhar Travels mi je danes zjutraj zopet poslal email z obvestilom naše odprave. Pravi da:

- Celotna ekipa je OK, trenutno se aklimatizirajo v okoliških hribih Mt. Swargarohini
- S plezanjem začnejo 27. 9. (čez dva dni torej)
- Vrnitev v bazni tabor načrtujejo 3. 10., ter odhod iz baznega tabora nazaj proti Delhiju naslednji dan, 4. 10.
- Vreme je zaenkrat stabilno

Lep dan, Katja

22.09.2014

... od gospoda Chauhana, njihovega vodnika iz agencije Shikhar Travels, sem dobila sporočilo  v katerem sporoča, da je vreme stabilno in da še vedno vse poteka po načrtih. Dodal je tudi Lukovo sporočilo.

17. septembra
Včeraj smo po treh dneh vožnje in treh dneh hoje prispeli v bazni tabor pod Swargarohinije.
Res imamo lušten BC. Na travci ob potočku. Jutri začnemo aklimatizacijo na sosednjih vrhovih, nato pa predvidoma po enem tednu poskusimo s vzponom na vrh.
Lep pozdrav vsem,
Miha, Luka, Bojan, Rok in Matjaž.
PS: Pozdravljamo tudi svoja dekleta, žene in hišne ljubljenčke”

Gospod Chauhana je v svojem mailu, ki ga je poslal včeraj, dodal da bodo v kratkem začeli plezati na vrh. Torej verjetno v naslednjih dneh.

Hvala vsem,
Katja

Hvala sponzorjem: Gornik - Black Diamond - RAB - Schoeller

25.09.2014

G-L: preglednica VTG 2014

Odprava: Rok Benkovič, Bojan Hribernik, Matjaž Mohorič, Luka Plut in Miha Zupin
Cilj: Swargarohini (6252 m), Garwalska Himalaja

3 komentarjev na članku "Swargarohini 2014 - sporočila"

Franci Savenc,

Friko, 23.09.14 09:34 + Pri Swargarohiniju gre ravzaprav za več vrhov s tem imenom, ležijo pa blizu skupine Gangotri. Najvišji med njimi je Swargarohini I (6,247 m), ki ima dva vrhova – vzhodnega in zahodnega. Slednji je menda nekoliko nižji, nanj pa so se prvič povzpeli člani mednarodne odprave leta 1974. Indijci so leta 1990 prvi pristopili na vzhodni vrh Swargarohinija I, tri leta kasneje pa so Švedi preplezali njegovo južno steno. / Vir: blog.gornik.si, Peakware.co, wikipedia.org.

22.10. sem poslal Matjažu Mohoriču, lastniku Gornik.si: Že kar nekaj časa obiskujem blog na gornik.si z željo, da le zagledam zaključno poročilo odprave. / Kje se je zataknilo? / Če ste/so se odločili, da ga ne objavite, se priporočam zanj (klasične forme​​) vsaj za arhiv (VTG); da tozadevnega zapisa (bazo šele postavimo) ne bi morali​​ puščati praznega.

24.10. 07:13 sem dobil kopijo poziva (luka.plut@hotmail.com):

Luka, živjo. / Kako napreduje post odpravniška odprava:). Posredujem ti mail od Francija glede poročila odprave. Ali mu lahko ti odpišeš, ko boš uspel priti do wi-fija? Uživjata in ''take care''... / lp / Matjaž

Franci Savenc,

31.10.14 15:43: Luka Plut | luka_plut@hotmail.com | Odgovor na moj poziv prek Gornik.si (Mohorčiča)

Zdravo! / Kot vodja odprave so me zadolzili za zapis porocila odprave. Porocilo bom sestavil v prvi polovici decembra, saj skupaj s punco Katjo Jemec (http://www.katjajemec.si) se naprej potujeva po Indiji, domov pa se vrneva 1. decembra.

Odprava je bila sicer neuspesna, S stene zaradi nevarnosti in slabih razmer nismo poskusili preplezati, kljub temu pa se nam je uspelo povzpeti na pet se neosvojenih (verjetno) pettisocakov po petih predvsem skalnih linijiah (UIAA ocena od III do VI+). Skala je presenecla od odlicnega granita do prhle skale neznanega izvora.

Lep pozdrav, / Luka

+> http://www.katjajemec.si/delhi-predvsem-vonj-delhi-smell-mostly/ ... Z Lukom sva se dobila v Delhiju, kamor je on pripotoval iz Hampija, jaz pa direktno iz Moskve, kjer sem prestopala ... [Torej je bila med odpravo ona doma in objavljala = Katja]