Informacije

Objave z informativno vsebino.

Tabor Pipa miru - 2013

Primož Lavrič: Pa je spet za nami. In zopet smo se imeli odlično.
PD Kamnik, 27.07.: Poročilo 11. alpinističnega tabora Pipa miru

Plezal sem naslednje smeri:
Vežica - Kramar - Močnik, VII/VI+, 185 m
Vršiči - Lepa smer, IV/III, 130 m
Vršiči - Večerna smer, IV/III (V-), 90 m
Vršiči - Predvojaška, IV/A0, 150 m
Vežica - Ogledalo, VI-/IV-V, 130 m

Tokrat že 11-ič. Tudi precej hladno vreme nas ni spravilo v slabo voljo. Sam sem se na Petkove njive podal v četrtek in odšel v soboto popoldne. Še najbolj naporen je bil četrtek, ko sem se zjutraj s težkim nahrbtnikom čez Skok podal v Vežico, kjer sva z Maretom plezala smer Kramar - Močnik.

Mare je nato odšel v dolino sam pa sem nadaljeval do Petkovih njiv. Od tu sem skočil do Kocbekovega doma na Korošici, kjer sta me res prijetno presenetili oskrbnici. Juha, jabolčni zavitek, jagode s smetano, pivo, kava, 2 dcl belega in trije sendviči za malico - GRATIS. Res pohvalno. Ravno, ko sem se spustil nazaj do Petkovih njiv, me je poklical Blaž, če pridem do Podvežaka in jim pomagam nesti nekaj hrane in pijače. Tako sem se samo obrnil in odpešačil proti Podvežaku in prevzel plato piva in nekaj kg mesa. In tako smo se Alen, Blaž, Grega, Keli in jaz družno odpravili nazaj na Petkove njive. Druženje ob ognju, ki smo si ga privoščili ob prihodu na Petkove njive, je pa itak zakon. V petek in soboto sem splezal še nekaj smeri, nato pa se popoldne odpravil v dolino. Se že veselim naslednje Pipe miru. Pa hvala Keliju za ves trud.

Primož Lavrič

PD Kamnik, 27.07.2013:
Porocilo 11. tradicionalnega alpinisticnega tabora Pipa miru 2013 (AO)

Petkove njive so bile med 27. in 30. junijem 2013 spet naseljene, saj je potekal tradicionalni 11. tabor Pipa miru.

Vreme se je iz dneva v dan izboljševalo in tudi zasedba plezalcev je bila vsak dan večja. Zjutraj so nas zbudili žvižgi svizcev, ki so se poskrili preden je prvi od nas pomolil glavo iz šotora. Čez dan pa so se iz sten Vršičev in Lučkega dedca slišali zvoki zabijanja klinov in komunikacija med plezalci, varujem, plezam, …
Za tečajnike AŠ AO Kamnik je bil tabor odlična priložnost za nabiranje izkušenj, opravljena pa je bila tudi prva izpitna tura. Zvečer smo se greli ob ognju, prižgali tradicionalno pipo miru in peli ob kitari ter orglicah. Namen tabora je bil dosežen - plezanje, dobra družba, skrbi in hitenje pa so ostale v dolini.
Tabora se je udeležilo skoraj 20 plezalcev. Večkrat so bile preplezane stena Lučkega dedca, Vežice in Vršicev po lažjih in težjih smereh. Petek in Holc pa sta celo preplezala novo smer poleg smeri Kopač-Tarter v Vežici, oziroma na prehodu Vežice v Vršiče, in jo poimenovala Lunina špranjica.
Spomnili smo se tudi našega prijatelja alpinista Mateja Mošnika - Matota, ki mu je tabor posvečen. Na Petkovih njivah bomo spet prihodnje leto.

Prispevek pripravila Vesna Babnik in Marko Petek

01.07.2013

Po ploščah nad votlino poteka smer Ogledalo. Vrhunska skala in zelo zračna 2 raztežaja. Prvi raztežaj pa spominja na Rzenik.

1 komentarjev na članku "Tabor Pipa miru - 2013"

Franci Savenc,

F.S. 31.07.13, 10:50: dodal poročilo s strani PD Kamnik, kjer sem to slučajno zasledil