Žabiški Kuk

Izpostavljeno teme ponudi izredne razglede na visoki gorski terasi, kakršne so v naših gorah težko primerljive ...Janez Pikon: Stranski greben s samostojnim in oddaljenim vrhom južno ob vrhu Vogel ter severno nad planino Kuk.

Začnem nad zgornjo prečno cesto v Javorju po zložni Bukovski dolini, kjer se pobočje dvigne čez strmo stopnico, takoj zatem zravna in odpre na prostrani planini Suha. Sledi vzpon po goličavi Zadnja Suha na razgledno sedlo Čez Suho, kjer vstopim pod oster zahodni greben, steza se spusti še najnižje v sedlo Vratca. V smeri Bogatina je znanilka prav lepa piramida Vogla, kjer zahodno preko sedelca sestopim na planino Razor. Skozi goste zaplate zelenega ruševja in južno v pobočje razglednega vrha vstopim na Žabiški Kuk (1844 m). Tik nad planino Kuk in predel Močila, kjer cesta na planino Razor zavije prečno po jugozahodnem pobočju gore, krenem navzgor po strmem pašniku v bukov gozd do vstopa na uhojeno stezo.

Sledi vzpon po goličavi Zadnja Suha na razgledno sedlo Čez Suho, kjer vstopim pod oster zahodni greben ...Skozi goste zaplate zelenega ruševja in južno v pobočje razglednega vrha vstopim na Žabiški Kuk ...Izpostavljeno teme ponudi izredne razglede na visoki gorski terasi, kakršne so v naših gorah težko primerljive ...Po daljšem počitku prečenje z gore nadaljujem severno po grebenu mimo globokega brezna v ostenju gore na sedlo in Vogel ...Izpostavljeno teme ponudi izredne razglede na visoki gorski terasi, kakršne so v naših gorah težko primerljive ...

Sprva ji v strmem pobočju sledim do skalne zapore pod Gradič in vzhodno med ruševje na razgledno pobočje gore, kamor me vodi steza močno navkreber. Zadovoljstvo sledi na temenu gore s pogledom na bližnjo gorsko verigo, ki mi je v izobilju postreženo še s panoramskim razgledom po bližnjih vrhovih in širnem obzorju do lesketajočega se Jadranskega morja. Izpostavljeno teme ponudi izredne razglede na visoki gorski terasi, kakršne so v naših gorah težko primerljive.

Po daljšem počitku prečenje z gore nadaljujem severno po grebenu mimo globokega brezna v ostenju gore na sedlo in Vogel ...Panoramski razgled po bližnjih vrhovih in širnem obzorju do lesketajočega se Jadranskega morja ...Zadovoljstvo sledi na temenu gore s pogledom na bližnjo gorsko verigo mi je v izobilju postreženo ...Panoramski razgled po bližnjih vrhovih in širnem obzorju do lesketajočega se Jadranskega morja ...Po daljšem počitku prečenje z gore nadaljujem severno po grebenu mimo globokega brezna v ostenju gore na sedlo in Vogel ...

Po daljšem počitku prečenje z gore nadaljujem severno po grebenu mimo globokega brezna v ostenju gore na sedlo in Vogel, ter preval Globoko, kjer se po brezpotju spustim nižje v smeri gorskega pašnika Poljana in planine Zadnji Vogel do Rjave skale (SKI Hotel na Voglu), ter vzhodno na planino Stareč rovn do zgornje prečne ceste v Javorju, kamor se krožno vrnem na izhodišče.

Janez Pikon

Moja gorska pot skozi čas ...Moj arhiv: Janez Pikon

Video: Žabiški Kuk

Žabiški KukV smeri Bogatina je znanilka prav lepa piramida Vogla, kjer zahodno preko sedelca sestopim na planino Razor ... Vogel ... RodicaZadovoljstvo sledi na temenu gore s pogledom na bližnjo gorsko verigo mi je v izobilju postreženo ...
Vogel, 1922 mPo daljšem počitku prečenje z gore nadaljujem severno po grebenu mimo globokega brezna v ostenju gore na sedlo in Vogel ... Vratca, 1668 mSteza se spusti še najnižje v sedlo Vratca in v smeri Bogatina je znanilka prav lepa piramida Vogla ...