Informacije

Objave z informativno vsebino.

Mustag Ata 2017

Odprava.si - sporočila: 17.07. Nazaj domov | 18.07. Prve slikce

Torek, 18.07.: Prve slikce

[ Vse: Glej stolpec slik desno >

ponedeljek, 17.07.: Nazaj domov

Smo na poti v Kashgar in uzivamo v pogledu na Mustagh Ata. Sicer pa čakamo avtobus :-)

Kashgar

Jutri potujemo iz baze v Kashgar, neuradno prestolnico Ujgurov. Tam bomo dve noči, nato pa že naprej v Kirgistan. Tako se končuje naše bivanje pod Mustagh Ato, vsem pa bo verjetno dobro del nekoliko gostejši zrak.. :-)

- * - * -

Sobota, 15.07.: Tabor 2 na 6200 m

Danes smo zelo hitro prisopihali do T2 in se odločili, da tu postavimo šotore in prenocimo. Nad T2 namreč ni nikogar in tudi novozapadli sneg je zakril sledi - ostajajo pa markirne palice. Tomi je zjutraj srečno sestopil v bazo, kjer sta ga pričakala Jan in Mateja.
Glede na vreme bomo jutri predvidoma nadaljevali proti T3, kjer pa menda ni še nobenih šotorov.

Petek, 14.07.: V T1

Prišli smo na T1, le Jan je moral zaradi slabega počutja obrniti in je že v bazi. Jutri nameravamo na zgornjo dvojko na višini približno 6400m.

Četrtek, 13.07.: Proti T1

Jutri se odpravljamo proti T1, kjer imamo že postavljene šotore. Upamo le, da jih močan današnji veter ni podrl.
Vreme se je po nočnem dežju / sneženju izboljšalo in upamo, da bi držalo naslednjih nekaj dni.
Sicer pa veliko jemo, kockamo, kartamo in beremo! :-)

Sreda, 12. julij 2017

Cela ekipa je v bazi s polno mero motivacije za vrh. Na hribu je novozapadel sneg, zato bodo naskok na vrh odložili za en dan. Iztok pove, da so vsi zelo dobro aklimatizirani in da imajo zelo dobre možnosti za dosego cilja. Mateja bo verjetno ostala malo nižje, saj je pred dnevi imela težave s pljuči.

10.07.2017: Nazaj v bazi

Večina se nas je že vrnila v bazni tabor, le Jan je do jutri še na enki. Mateja je preventivno nižje v avtomobilski bazi in se verjetno jutri vrača nazaj v 'pravo' bazo. Ostali utrujeni počivamo dva dni, nato pa nazaj na hrib.
Vreme je sicer super, razmere tako za hojo kot tudi za smuko odlične. Danes sta Martin in Tomaž dosegla nekaj manj kot 6000 m višine.

08.07.2017: Sobota

Okvirno dogajanje te dni pod MA:
- danes (nedelja) iz spodnje enke (5150 m) na višino 5600 m spat
- v ponedeljek čim višje in povratek v bazo na nujni počitek.

Počutje gostov na povečani nadmorski višini je zadovoljivo :).

06.07.2017: V Bazi

Smo v bazi, počutje odlično! Prišli smo v bazo in se odlično počutimo. Vreme je delno oblačno, vmes nas je malo poprhalo.
Jutri pa na aklimatizacijo proti T1 ...

03.07.2017: Srečno prispeli na Kitajsko

... fotoreportaža: tudi slike udeležencev ...

Čudoviti dnevi v Kirgistanu, z aklimatizacijo po planinah nad Tash Rabatom do višine 3900 m. Po šestih kontrolnih točkah smo prišli do Kašgarja.Jutri še kratek ogled mesta, nakupi, nato pa v sredo zjutraj pod Mustagh Ata

PS: žal sami ne bomo videli kako izgledajo objave, ker je blokiran dostop do nekaterih storitev ...

2. julij: Nedelja

Mateja s fanti je bila v Tashrabatu, kjer je bilo slabo omrezje. Aklimatizirali so se do višine 3900 m.
Trenutno so na meji, kjer upajo na tekoč prehod na Kitajsko (prehod pri Kitajcih nikakor ni samoumeven). Popoldne bodo že v Kašgarju. Jutri si bodo ogledali mesto, pojutrišnjem odpotujejo v avtomobilsko bazo.

Vreme si želijo imeti pa lepše.

1. julij: Sobota

Odpravarji so že v bližini Tash Rabata. Le ura vožnje je do tja. Navdušeni so nad čudovito naravo, novo cesto, odličnim kombijem in vrhunskim hotelom.

30. junij: Prva turca

Čeprav neprespani smo se odpravili na popoldansko turo v lepo dolino Ala Archa. Nekje proti višini 3000 m bo kar dovolj za prvi dan. Jutri pa naprej v Tash Rabat na višini 3200 m in "vikend aklimatizacija".

30. junij: Ala Archa / AkSai - hribi nad Biškekom

In smo šli na prvi izlet, takoj po prihodu v hotel. Nekoliko zaspani smo uživali na izletu v lepi Ala Archi nad Biškekom.

29.06.2017: Srečno v Biškeku

28.06.2017: Odhajamo na pot!

09.05.2017: Priključi se odpravi na Mustagh Ata - julij 2017

...0..2017
Skupaj se odpravljamo na pot zaradi druženja in raziskovanja vpliva hipoksije na delovanje človeka. Cilj je pot! Smo pa tudi kakšnega vrha veseli...

G-L: Odhajamo | VTG 2017 | VTG

3 komentarjev na članku "Mustag Ata 2017"